Monday, March 28, 2011

Mahu Jadi Wakil Pengedar & Stokis Produk Nutri M?


Salam & selamat petang semua,

Alhamdulillah, syukur yang tak terhingga ke hadrat Allah kerana dengan izinNya produk kami, Nutri-M Shampoo sedang mendapat sambutan hangat di kalangan orang ramai dari seluruh negara.

Oleh itu, kami ingin berkongsi peluang rezeki & kejayaan ini dengan anda semua khususnya yang berminat menjadi wakil pengedar (agen) dan stokis produk kami.

Untuk mendapatkan senarai harga serta syarat-syarat lain bagi menjadi wakil pengedar/stokis, sila hantarkan email anda ke nutrienterprise@yahoo.com atau hubungi kami di talian 019-3117254. Anda juga boleh menggunakan borang pertanyaan khas di sub-laman "Hubungi Kami" yang terdapat di dalam blog ini.

Jangan tunggu lama-lama. Tawaran diskaun yang menarik sedang menanti anda!

Hint : Permintaan dari seluruh negara khususnya di kawasan Klang, Melaka, Alor Star, Kelantan,Terengganu & P. Pinang adalah sangat tinggi ketika ini ^_^ tetapi kami masih belum ada wakil pengedar atau stokis yang mencukupi di sana. Jika anda berada di kawasan-kawasan ini dan ingin menambah peluang pendapatan, inilah masanya. Hubungi kami dengan kadar segera!

Terima kasih.

Ikhlas,
Team Nutri M